מהי קוסמטיקה מים המלח?

קוסמטיקה מים המלח, היא קוסמטיקה אשר עשויה באופן ישיר ממוצרים אשר נמצאים בים המלח. ידוע כי ים המלח עשיר בתכונות ובסגולות אשר מיטיבות עם העור כמו ריכוז המלחים הגבוה שיש בו שמשתמשים בו בצורות שונות כדי להפיק קרמים וסוגי פילינג שונים או הבוץ אשר מצוי בים המלח אשר נהוג להניח על הפנים או על הגוף וידוע כי הוא בהחלט מנקה ומטהר את הגוף מלכלוך, נקבוביות סתומות וכדומה. אין ספק כי כיום הביקוש רק גובר ועולה עבור קוסמטיקה מים המלח ואנחנו רואים על המדפים יותר ויותר סדרות ושכלולים אפשריים של מוצרים של קוסמטיקה ים המלח. אבל לא בכל מקום אנחנו יכולים למצוא מוצרי קוסמטיקה ים המלח אלא במקומות מסוימים לרוב נמצא מוצרי קוסמטיקה ים המלח.

באילו מקומות לרוב נמצא יותר מוצרי קוסמטיקה ים המלח?

לרוב אנחנו נוכל לראות מוצרי קוסמטיקה ים המלח אצל חנויות ורשתות אשר נחשבות לבעלות מוצרים טבעיים ללא כימיקלים, מוצרי קוסמטיקה מים המלח בהחלט נכנסים לקטגוריה של המוצרים הטבעיים, לכן, לרוב הם לא יהיו על מדפי רשתות הפארם המוכרות אם כי ישנם יוצאי דופן נדירים, אלא יותר על מדפי הרשתות והחנויות הקטנות, הפרובאנסיות אשר מחזיקות מוצרים טבעיים לחלוטין או כמעט טבעיים וככה אנחנו יכולים לגשת אל אותן חנויות ולברר לגבי סדרות מוצרים של קוסמטיקה ים המלח. אותם מקומות יוכלו להנחות אותנו ולהסביר לנו מה כל סבון או קרם בתוך הסדרה מבצע ועבור מה הוא משמש. לרוב אותן חנויות שהן חנויות של מוצרים טבעיים כמו גם מוצרי קוסמטיקה מים המלח יהיו גם עובדים ומוכרים אשר עוברים תדרוך אפילו קל בתחום של מוצרים טבעיים ויוכלו להסביר לכם מתוך הידע וההדרכה שקיבלו לגבי אילו סגולות יש בכל סוג של מוצר כזה או אחר.

 

איך אנחנו יודעים אילו מוצרי קוסמטיקה ים המלח עובדים עבורנו?

לרוב, כאשר אנחנו נחשפים לראשונה אל מוצרים מסוימים או אל חברה מסוימת הזאת, חשוב מאוד לנסות ולהתחיל עם דוגמיות. במידה ויש לנו אפשרות להשיג דוגמיות מן החברה כדאי לנסות ולבדוק את המוצרים על אזור קטן בגופנו כמו על גב כף היד ולבדוק את התגובה שלנו לאחר יום או יומיים. ראשית הכי חשוב הוא לשלול ולוודא כי אנחנו לא מפתחים תגובה אלרגית כל שהיא למוצר ובנוסף לבדוק גם האם אנחנו אוהבים את הריח של אותו המוצר ואת המגע שלו על גופנו. לאחר מכן נוכל לשלול או לזכות לחיוב את המוצר ולגשת ולרכוש אותו מן החברה בגודלו המלא וליהנות מהמשך רכישה אצל אותה חברה של אותם מוצרי קוסמטיקה מים המלח. כמובן כי במידה ואין לנו אפשרות לקבל דוגמיות רצוי להשתמש בטסטר אשר מציעים בחנות ולחזור לאחר כמה ימים כדי לרכוש את המוצר באם אהבנו אותו.

שרונ'ס מעבדות קוסמטיקה – קוסמטיקה ים המלח

לחברת שרונ'ס מעבדות קוסמטיקה ישנה סדרת קוסמטיקה מים המלח מגוונת ביותר. קוסמטיקה מים המלח הינה שם נרדף למוצרי ים המלח שהם יעילים ביותר והם גם טבעיים, החל מהסבונים, מלחי האמבט, הקרמים לפנים נגד קרני השמש וכן מוצרי הטיפוח. קוסמטיקה מים המלח כוללת בין השאר את מוצרי הפילינג לחידוש העור וכן מסכות הבוץ הייחודיות שנותרות עד שהם מתייבשות על העור, אותם משחות משמשות גם הם לחידוש העור. בסדרת הקוסמטיקה של מוצרי ים המלח יש הכל, הסדרה הינה איכותית, מגוונת ביותר, בסדרת מוצרי ים המלח יש את מה שאת או אתה צריכים. אנו מייצרים מוצרים לכל סקאלה, מוצרים ליומיום כמו כן מוצרים ספציפיים לדברים מיוחדים. קוסמטיקה מים המלח היא קוסמטיקה במיטבה, בסדרת מוצרי ים המלח נוכל למצוא מוצרים שיתנו לנו חיזוקים רפואיים שונים החל מטיפול בעור הפנים ועד לטיפול בעור כף הרגל. ערכת מוצרי ים המלח מתאימים לטיפול בפצעים וכן באדמומיות העור וכן בעור פנים שמן או בעור פנים יבש, ישנם גם סוגי מוצרים של קוסמטיקה מים המלח שמתאימים לעור מעורב. צוות הפיתוח של שרונ'ס מעבדות קוסמטיקה התאים את סדרת המוצרים שנמכרות בשוק כיום לכל סוגי העור הקיימים כאשר מידי שנה אנו יוצאים במוצרים חדשים היישר ממעבדות החברה.
 
לקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר מלאו פרטים או חייגו 03-9511544