מה הם מוצרי ים המלח?

כאשר אנו  מדברים על מוצרי ים המלח, אנו יכולים לראות מגוון נרחב של מוצרי ים המלח אשר יכולים להיכלל בקטגוריה זו. כיום אנחנו חשופים בשוק הפתוח אל מוצרי ים המלח כמו מסיכות בוץ רבות לפנים כמו גם מסיכות בוץ לגוף, פילינגים אשר עשויים מגרגרי מלח של ים המלח, קרמים שונים אשר נחשבים אל מוצרי ים המלח כמו קרם פנים, קרם עיניים, קרם נגד קמטים, קרם רגליים, קרם גוף, קרם ידיים, אנחנו רואים משחות ושאר מוצרים אשר נחשבים למעשה מוצרי ים המלח.

כאשר אנו רוצים להשיג מוצרי ים המלח איך בודקים זאת?

ובכן, כאשר אנו מעוניינים לרכוש מוצרים שהם נחשבים למעשה מוצרי ים המלח כלומר, נעשו מחומרים אשר מצויים בים המלח עצמו, אנו צריכים לחשוב באילו מקומות הכי הגיוני שנמצא את אותם מוצרים. לרוב דווקא נמצא מוצרי ים המלח בחנויות טבע כלומר רשתות וחנויות אשר הן מחזיקות מוצרים שהם לרוב או כמעט טבעיים לחלוטין וישנם כיום חנויות רבות כאלה. חנויות אלו נחשבות לחנויות בתחום מוצרי הקוסמטיקה הטבעית כלומר, הייצור של מוצרים אלו יותר טבעי ונקי ונטול כימיקלים, המכיל דברים מן הטבע, יחד עם זאת כמובן במוצרים אלו אשר בהם נשתמש על פנינו וגופנו תמחורם יהיה יקר יותר.

מוצרי ים המלח

כיצד לבחור מוצרי מפתח בין מוצרי ים המלח?

כאשר אנחנו עומדים בחנות ובפני סדרה רבה ועשירה של מוצרי ים המלח, בתור קנייה ראשונית  אנחנו לא חייבים לרכוש את כל סדרת מוצרי ים המלח אלא להתחיל בקטן ולהחליט על כמה מוצרי ים המלח בסיסיים שאנחנו מעוניינים לנסות לדוגמא, מוצרי מפתח בתוך מוצרי ים המלח הם ללא ספק מסיכת בוץ. אנחנו יכולים להחליט כי אנחנו רוכשים כעת מסיכת בוץ של ים המלח ולאחר שנראה תוצאות, נחווה את התחושה שלה, נראה האם היא מתאימה לעורנו ואז נחליט אולי לשוב ולרכוש עוד מוצרי ים המלח. שרונ'ס  מעבדות קוסמטיקה הינה חברה ליצור מוצרי ים המלח , החברה הפכה בשנים האחרונות למובילה מבין יצרניות מוצרי טיפוח לגוף ולפנים בישראל העושה שימוש במינרליים מים המלח. הידע והניסיון הצבורים בחברה הפכו אותה לשם דבר וכיום עוסקת החברה אף בפיתוח מוצרי טיפוח מים המלח לחברות בחו"ל אשר מבקשות לפתח קו מוצרים אישי (PRIVATE LABEL)
לקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר מלאו פרטים או חייגו 03-9511544